Telefon: +36 (20) 773 6816 E-mail: peyer.zoltan@pezofit.hu

ALAKFORMÁLÁS, IZOM-FESZESÍTÉS
ZSÍRSZÖVET-CSÖKKENTÉS
CELLULITKEZELÉS, VÉRKERINGÉS JAVÍTÁS
HÁT- ÉS DERÉKPANASZ ENYHÍTÉS
KÖZÉRZETJAVÍTÁS, STRESSZOLDÁS
ÍN- ÉS ÍZÜLETKÍMÉLŐ EDZÉSMÓDSZER
GÁTIZOM ERŐSÍTÉS
SÉRÜLÉSEK UTÁNI REHABILITÁCIÓ

 

 

A Speedfitness egyaránt edzi a látható és a mélyen fekvő izmokat. A szisztéma alkalmas arra, hogy passzívan, akár fekvő pozícióban átdolgoztassa minden izmunkat, de akár aktív, kiegészítő gyakorlatok folyamatos végzésével is erősíthetjük a hatást.

 

 

Pozítív érvek a Speedfitness mellett:

+ hatékony izomépítés: a testre simuló elektródáknak köszönhetően pont a megfelelő helyen éri az izomzatot a stimuláció, és olyan erősségben, ami az egyéni céloknak felel meg
+ ín- és ízület kímélés: az elektrostimuláció csak az izmokra hat, így a konvencionális ellenállásos tréningnél ismert ízületterhelés nem jelentkezik
+ extrém rövid ideig tartó edzés: a teljes testizomzatot egyszerre edzi, így nem kell hosszú órákat tölteni a konditeremben, míg minden testrészünkön a megfelelő terhelést és intenzitást elérjük, így az időhiányban szenvedőknek is ideális sport
+ zsírszövet-csökkenés: az optimális zsír-izom arány kialakulásával testünk jóval több kalóriát éget el még álmunkban is
+ kötőszövetek vérellátottságának javulása, cellulit tüneteinek és okainak csökkenése, vér- és nyirokkeringés fokozása+izombeli hiányok és diszbalansziák kiegyenlítése
+ jobb közérzet kialakulása: stresszhormon-szint csökkenése és boldogsághormon-szint növekedése
+ deréktáji fájdalmak kezelése: a gerincoszlop tartásához szükséges, mélyen fekvő tartóizmok megerősítése
+ vizelettartásért is felelős gátizomzat megerősödése, szülés utáni rehabilitáció
+ sportolóknak teljesítményfokozás: robbanékonyság, dinamika, gyorsaság növelés
+ biztonságos működés: számos klinikai vizsgálat bizonyítja a Speedfitness szenzációs eredményeit és biztonságos működését

 

 

A Speedfitness edzést különösen ajánlom azoknak a vendégeknek, akik sportos életvitelt folytatnak, de a választott, kedvelt mozgásformájukat (pl. kerékpározás/spinning, futás, úszás, súlyzózás, evezés, stb.) némileg egyoldalúan terheli izomzatukat és szervezetüket. Szeretnék edzéseiket változatossabbá tenni. A Speedfitness edzés kiválóan kiegészítheti  az egyébként megszokott és cardiális szempontból is kiváló edzésprogramjaikat.

 

Forrás: speedfitness.hu

Login

Rólam mondták

Loading Quotes...